شهید محمد ابراهیمی اکرادی

شهید محمد ابراهیمی اکرادی

هربارجهت اعزام به بسیج نکا رفت می ­گفتند سنت کم وقدتم کوتاهه

شرمنده..

یک بار با گریه به خانه آمد می گفت دیگه خسته شدم

من چه گناهی کردم قدم کوتاهه

روبه برادرش گفت توبچه های بسیج ومی­شناسی لآاقل تویه سفارشی بکن

دیدم ناراحته به شوخی گفتم پسرم دفعه­ بعد

دفترکتابت ومچاله کن داخل پوتین قدت بلندمی شه

چند روزبعدازسرکاربرگشتم باخوشحالی به سمتم آمد

شروع کردبوسیدن من وگفت ممنونم باباکاری که گفتین انجام دادم وشد

بالاخره ثبت نام کردم

راوی:پدرشهید محمد ابراهیمی اکرادی

روحش شاد

 

. 
هربارجهت اعزام به بسیج نکا رفت می ­گفتند سنت کم وقدتم ک.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ] [ 15:43 ] [ tina ]
[ ]